Gucio112blog rowerowy

Sobota, 31 maja 2008
Km: 62.73 Km teren: 12.00 Czas: 03:45 km/h: 16.73
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Do południa pojechałem do miasta na imprezy rowerowe, które to miały miejsce dziś na rynku Manufaktury i nieopodal położonego Starego Rynku Miasta. Było bardzo sympatycznie. Później wróciłem do domu na pare obiadów :P (zjadłem dokładnie 3 ) :P Później pośmigałem z kumplem. Najpierw podjechaliśmy do Manufaktury a później już w stronę Łagiewnik. Przez Arturówek śmignęliśmy na kaloryfer, żeby napełnić bidony. Później przysiedliśmy na chwilę w Arturówku, objechaliśmy zbiorniki wodne i w stronę Radogoszcza. Następnie tradycyjnie Piotrkowską w stronę domu. Całkiem udany dzień :)

HZ 43%
FZ 17%
PZ 1%

Pokręciłem się trochę z kumplami.

Piątek, 30 maja 2008
Km: 17.08 Km teren: 0.00 Czas: 00:57 km/h: 17.98
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Pokręciłem się trochę z kumplami.

Najpierw pojechałem sobie do

Czwartek, 29 maja 2008
Km: 43.78 Km teren: 0.00 Czas: 01:57 km/h: 22.45
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Najpierw pojechałem sobie do miasta i wróciłem do domu. Później podjechał po mnie kumpel i pojechaliśmy na Olechów i wróciliśmy przez miasto do domu. Później jeszcze kawałek z tatą przejechałem na rowerku i powrót.

HZ 57%
FZ 36%
PZ 1%

Wreszcie przyszedł tak wyczekiwany

Środa, 28 maja 2008
Km: 6.42 Km teren: 0.00 Czas: 00:17 km/h: 22.66
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Wreszcie przyszedł tak wyczekiwany przeze mnie pulsometr. Szybkie ustawienia i zrobiłem sobie malutkie kółko w celu pierwszego sprawdzenia :)
Dane z owego urządzenia:
HZ 77%
FZ 1%
PZ 0%

Ustawiłem się z Marcinem w Arturówku.

Wtorek, 27 maja 2008
Km: 121.46 Km teren: 53.00 Czas: 05:48 km/h: 20.94
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Ustawiłem się z Marcinem w Arturówku. Objechaliśmy najpierw 2,5 pętli Kasztanów po czym zrobiliśmy dwa podjazdy i zjazdy. Dokończyliśmy pętelkę, objechaliśmy staw w Arturówku i skierowaliśmy się do centrum. Przejechaliśmy przez Pietrynę i śmignęliśmy na Lublinek. Tam Marcin poprowadził mnie drogą okalającą lotnisko. Naprawdę super teren. Później już każdy pojechał w swoją stronę. Dobrze wiedziałem, że dzisiaj już nie odpuszczę i 100 musi być :D Tak więc zaspokoiłem głód jako takim obiadkiem i skierowałem się znowuż do Łagiewnik. Opadłem zupełnie z sił, ale nie zważając na to, popedałowałem dalej. Zrobiłem sobie jedną pętelkę i wróciłem przez miasto do domu. Cel: osiągnięty. Następnie wpadł po mnie kumpel i wyciągnął mnie do centrum. W taki sposób dotarliśmy do Manufaktury, a później z powrotem do domu.

No więc tak. Zaczęło

Niedziela, 25 maja 2008
Km: 87.57 Km teren: 46.00 Czas: 04:31 km/h: 19.39
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
No więc tak. Zaczęło się od tego, że dzień wcześniej ustaliłem z Darkiem godzinę i miejsce ustawki (demvari z BS) Celem było pośmiganie po Łagiewnikach. I najpierw trzasnęliśmy żółty szlak dojeżdżając do kapliczek, a później się wbiliśmy na trasę Kasztanów aż do kaloryfera. Następnie już trasa Kasztanów od początku do kapliczek, a później jakoś niebieski szlak. No i później Darek zgadał się z Marcinem (silenoz) iż jest "spotkanie :P na Stawach Stefańskiego. No to ja stwierdziłem, iż "podwiozę" Darka, aż w końcu dotarłem z nim na miejsce :D Po skompletowaniu grupka nasza liczyła 6 osób. Tam troszkę czasu spędziliśmy w wiadomy dla każdego sposób i po godzinie 21 się zebraliśmy. Po dojeździe do ulicy Rudzkiej każdy z grupy ustalił gdzie i z kim jedzie. W taki sposób podzieliliśmy się na 3 grupki. Marcin z Tomkiem i Adamem udali się w stronę Retkini, ja z Darkiem w stronę centrum, a Pan Maciej jakoś po skrócie na Dąbrowę. Pragnąłem dojechać jak najszybciej do domu i jak najszybciej się rozgrzać, gdyż niespodziewając się takiego rozwoju sytuacji jeździłem w koszulce z krótkim rękawkiem i spodenkach :D O 22 wszedłem do domu. Genialny dzień :)

Fotka całej ekipy:

Pośmigałem z kumplem trochę po

Sobota, 24 maja 2008
Km: 34.42 Km teren: 1.00 Czas: 01:42 km/h: 20.25
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Pośmigałem z kumplem trochę po mieście. Po powrocie postanowiłem zająć się swoim amortyzatorem. Tak więc zdjąłem co trzeba i do roboty !! Ku mojemu zdziwieniu udało mi się go rozebrać. Wytarłem szmatką stary smar, puściłem nowy i złożyłem. Chodzi troszkę lepiej, ale nadal nie jest tak jak mi się marzy :) Oczywiście krótka rundka w celu sprawdzenia musiała się odbyć ;)

Na stację benzynową po tlen

Czwartek, 22 maja 2008
Km: 1.95 Km teren: 0.00 Czas: 00:06 km/h: 19.50
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Na stację benzynową po tlen do opon i do domu. Gdzieś pompka z domu wybyła... Zmieniłem sobie ogumienie z przodu na tył i na odwrót, bo napędówka już troszkę zajechana jest, a kierunkowa jak nówka :)

Najpierw pojechałem do sklepu

Wtorek, 20 maja 2008
Km: 29.19 Km teren: 0.00 Czas: 01:30 km/h: 19.46
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Najpierw pojechałem do sklepu z nadzieją, że jest w nim mój wymarzony pulsometr. Niestety... W tym momencie moja cierpliwość się skończyła :) Następnie pośmigałem z kumplem trochę to tu to tam, troszkę zimno, ale było ok :)