Gucio112blog rowerowy

Km: 70.83 Km teren: 5.00 Czas: 03:31 km/h: 20.14
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Do południa przejechałem przez giełdę samochodową. Byłem zdziwiony, bo pustki,a było przed 12. Później pojechałem zobaczyć jak wygląda scena na dzisiejszy wieczorny koncert Eska Hity Na Czasie. Byłem mile zdziwiony, gdyż obejrzałem sobie przy okazji próbę Kaye Styles'a, East Clubbers, Maxa Farenthide'a i Dj'a Remo. Wróciłem do domu, zjadłem obiad i wyruszyłem z kumplem. Pojechaliśmy do Arturówka. Tam chwilę się pokręciliśmy, przystanęliśmy na picie i podjechaliśmy obejrzeć dalszy ciąg prób. Ludzi było więcej, a grał akurat Shaun Baker. Posiedzieliśmy tam jakiś czas i pojechaliśmy do domów, żeby się przebrać i wyruszyć na 19 na koncert. Niestety plany się posypały, kumpel nie pojechał, więc ja wsiadłem na rower i z powrotem na róg Radwańskiej/Kościuszki. Postałem tam trochę, ale stwierdziłem, że z rowerem nie będę na koncercie siedział, dlatego po 20 wróciłem się do domu.