Gucio112blog rowerowy

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Gucio112.bikestats.pl

linki

Najpierw ustawka z Marcinem.

Piątek, 1 sierpnia 2008
Km: 81.80 Km teren: 20.00 Czas: 03:50 km/h: 21.34
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Najpierw ustawka z Marcinem. Mieliśmy pojechać do Łagiewnik przetestować jego nową maszynę. Jednak po 50m jazdy nowa maszynka kolegi złapała kapcia i plan się rozpadł :P Marcin nie miał zbyt dużo czasu, więc po naprawie pokręciliśmy się chwilę po mieście i każdy pojechał w swoją stronę. Z miasta śmignąłem w stronę Arturówka. Tam na kaloryferze napełniłem bidon i pojechałem na Radogoszcz. Trochę posiedziałem u dziadków po czym pojechałem z Łukaszem. Najpierw do sklepu a później do Łagiewnik. Zrobiliśmy żółty szlak i pojechaliśmy na Malinkę. Tam Łukasz pokazał mi trasę Family Cup'u. Jak dla mnie była ona tragiczna :D Dobrze, że nie startowałem :P Przez Zgierz wjechaliśmy do Łodzi i na Zgierskiej każdy pojechał w swoją stronę. Pixon, żałuj, że nie pojechałeś ze mną na Piotrkowską, bo kawałek dalej na Zgierskiej, konkretnie koło cmentarza dorwałem PKS za którym pojechałem 78km/h :D Dalej pojechałem już stałą trasą przebierając szybko nogami, bo ciśnienie w pęcherzu było duże i ciężko było wyrobić z nim przez te 10km jazdy :D