Gucio112blog rowerowy

Km: 76.45 Km teren: 0.00 Czas: 03:05 km/h: 24.79
Pr. maks.: 61.40 Temperatura: 5.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Wczoraj wyznaczyłem trasę, a dzisiaj już tylko pozostało czekanie na dobrą pogodę. Na szczęście było tak jak sobie tego życzyłem, czyli sucho i bez deszczu :) Wyjechałem z Tomkiem o 11:30. Wyjechaliśmy z miasta i dążyliśmy do pierwszego miejsca z wyznaczonej trasy, czyli do Czarnocina. Jechało się całkiem przyjemnie, bo praktycznie cały czas wiatr w plecy. Dojechaliśmy do Czarnocina i w mojej głowie zaczęły rodzić się wątpliwości co do dalszej jazdy wyznaczoną trasą. Wiedziałem, że jadąc z powrotem będzie bardzo ciężko, bo wiatr mocno dokuczał. Mimo wszystko pojechaliśmy dalej. Pierwszy postój zrobiliśmy w Będkowie. Tutaj też zatrzymaliśmy się koło sklepu, aby kupić jakiś produkt energetyczny. Spożyliśmy po czekoladzie, popiliśmy i jazda dalej. Kolejno dojechaliśmy do Rokicin i to by było na tyle, jeśli chodzi o przyjemną jazdę. W Rokicinach trzeba było wjechać na drogę numer 713, w kierunku Rokicin-Kolonii. Nie dość, że towarzyszył okropny wiatr w gębę, to jeszcze co 2-3m były na 2/3 szerokości jezdni poprzeczne dziury :/ Jazda przez wmordewind zaczęła się dłużyc i uprzykrzać. W końcu dotarliśmy do Kurowic. Zniechęceni dalej kierowaliśmy się w stronę Łodzi zmagając się z bezlitosnym wiatrem. Po drodze jeszcze zatrzymaliśmy się w Andrespolu na kolejną czekoladę. Sił trochę przybyło, ale chęci ubyło. W końcu znaleźliśmy się u celu, a po kolejnej chwili już koło domów.
Gdzieś w tamtą stronę jedziemy:

Rokiciny witają:

Ten kolega nie opuszczał mnie nawet na szerokość opony:

Nadjeżdża Tomek:

Kościół w Kurowicach:

Przed sklepem w Andrespolu:

Wydaję mi się, że fotki jakieś takie niebieskie powychodziły, ale z tego co niedawno widziałem, robiłem je na złych ustawieniach aparatu :P
Wiatr od Rokicin do końca podróży był masakryczny :/
Trasa: Łódź - Wola Rakowa - Czarnocin - Będków - Rokiciny - Rokiciny-Kolonia - Kurowice - Bukowiec - Kraszew - Andrespol - Łódź