Gucio112blog rowerowy

Km: 9.76 Km teren: 0.00 Czas: 00:29 km/h: 20.19
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Dzisiaj postanowiłem przejechać trochę więcej kilometrów, od tych, które przebyłem na rowerze na śniegu (zresztą śmiesznie niskich). Ten dystans nie należy do takich, z których można by było być zadowolonym, jednak na pierwszą wycieczkę po asfalcie w tym roku, gdzie można było zrobić dobry czas i co za tym idzie średnią prędkość, mi wystarcza. Wyjechałem z domu i ulicą Tatrzańską podążyłem w kierunku Przybyszewskiego. Skręciłem w stronę Carrefoura, a następnie przed wiaduktem wjechałem w Niciarnianą. Szczerze mówiąc tam jechało mi się najgorzej, bo wiatr ciągle wiał mi w twarz i spowalniał. Na szczęście na Piłsudskiego było już zupełnie inaczej. Tam nie ujrzałem ani razu prędkości na liczniku mniejszej niż 30km/h. To samo działo się na Rydza Śmigłego. Tam także jeździło się gładko i przyjemnie z dość sporą prędkością. Później znowuż w Przybyszewskiego, Tatrzańską i do domu :)

Na ulicach nawet sucho, bo z tego co widziałem, to w nocy całkiem ładnie padało. Jutro, albo pojutrze trochę dłuższa wycieczka :)