Gucio112blog rowerowy

Km: 81.01 Km teren: 20.00 Czas: 05:00 km/h: 16.20
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
W tym tygodniu tylko 3 wypady, ale za to z całkiem dużymi dystansami. Początek i koniec zaowocował w dwie wycieczki, o wręcz takiej samej odległości. Dzisiaj miałem nadzieję na dobrą pogodę oraz niezbyt mocny wiatr. Moje oczekiwania się spełniły. Z samego rana wyjechałem na zbiórkę na Starym Rynku, gdzie co tydzień w niedzielę startują z niego wycieczki organizowane przez PTTK. Temp może nie było zachwycające, ale było bardzo miło, dowiedziałem się kilku nowych rzeczy i w ogóle wszystko w jak najlepszym porządku. Miejscowości, które odwiedziliśmy to np: Grotniki, Palestyna, Ukraina i kilka innych. Pod wieczór zastanawiałem się, czy nie wyjść jeszcze raz na rower, żeby nie dokręcić do tej 100, ale stwierdziłem, że zrobię to kiedy indziej :) Na pewno nie odpuszczę.
Warto jednak zauważyć, że biorąc pod uwagę ostatnie 24h (czyli właściwie dobę), to przejechałem 106km :)